Red pushes your boundaries...

 

Ziek- en betermelden

Ziek of weer beter
melden?
Dit doe je altijd in
T-Point

 
  • Tempo-Team Uitzenden

  • Tempo-Team Professionals

  • Tempo-Team Inhouse Services

  • Tempo-Team Employability

  • Tempo-Team Payrolling

  • Tempo-Team Outsourcing

 

Urendeclaraties


Wil je de door jou gewerkte uren invoeren? Dat kan eenvoudig op de urendeclaratiepagina.

 

T-Point medewerker

Als je via Tempo-Team werkt, kun je inloggen op T-Point.

Naar inloggen T-Point >>

Binnen je persoonlijke account op T-Point kun je:

  • Je persoonlijke gegevens beheren
    Zorg ervoor dat je gegevens altijd up-to-date zijn. Zo kunnen wij je nog beter helpen om de juiste baan te vinden.
  • Je gewerkte uren invoeren
    In een handomdraai je gewerkte uren opgeven.
  • Je loonspecificaties en jaaropgaven bekijken
    Al je loonstroken en jaaropgaven overzichtelijk bij elkaar. Elke specificatie kun je apart bekijken.
  • Je betalingen bekijken
    Hoeveel heb je uitbetaald gekregen en wanneer? In T-Point vind je alle betalingen.
  • Je declaraties bekijken
    Al jouw ingevoerde urendeclaraties overzichtelijk bij elkaar.

 
 

Vanaf 9 juli melden flexwerkers zich ziek en beter in T-Point

Vanaf 9 juli is er een nieuwe manier om je ziek- en beter te melden. In plaats van het Serviceteam te bellen, geef je je ziekmelding en betermelding door via T-Point.

Hoe meld je je ziek?
Om een nieuwe ziekmelding door te geven, ga je vanaf 9 juli naar de nieuwe tab ‘Gezondheidszaken’ in jouw T-Point account. Hier moet je jezelf ziek melden. Zorg dat je dat zo vroeg mogelijk en minimaal een half uur voor aanvang van je werk doet. De melding komt dan automatisch bij Health@Work binnen. Health@Work neemt dezelfde dag contact met je op en draagt zorg voor de verzuimbegeleiding. Bel als je ziek bent ook altijd je opdrachtgever om door te geven dat je niet komt werken.

Hoe meld je dat je beter bent?
Wanneer je weer beter bent dan meld je dat ook weer via T-Point.

Mocht je nog vragen hebben over deze nieuwe manier van ziek- en betermelden, dan kun je contact opnemen met het Serviceteam, 020 569 54 00.

 
 

Je bent in dienst van Tempo-Team Payrolling

In onderstaande video in een paar minuten duidelijke uitleg hoe het werkt en wat
Tempo-Team Payrolling voor je doet. Ook laten wij enkele medewerkers aan het woord die vertellen over hun ervaring met Tempo-Team Payrolling.


 
 

Problemen met inloggen? Bel 020 405 65 10

Onze helpdesk is op werkdagen tussen 08.30 en 17.30 uur bereikbaar.

 
 

T-Point planning App!

Altijd en overal je rooster inzien, diensten accepteren en je werk-
tijden bekijken indien je opdrachtgever via ons de planning uit
laat voeren. Dat kan eenvoudig met de T-Point planning App op
je smartphone. Zo ben je niet meer afhankelijk van pc, laptop of
papier. Of je nu in de bus zit of bij vrienden: je ziet in één
oogopslag waar je moet werken, hoe je daar komt en hoe laat
je dienst begint. Download de app vandaag nog!

Met de app heb je via je smartphone toegang tot belangrijke
functies van T-Point planning. Na eenmalig inloggen kun je:

  • Je rooster bekijken
  • Diensten accepteren
  • Direct contact opnemen met je contactpersoon op de vestiging
  • Inzoomen op details van je dienst (bedrijfsinformatie, website, instructies)
  • De route plannen
  • Instructievideo’s bekijken
De T-Point planning App is beschikbaar voor iOS (Apple) en Android en is te downloaden vanuit de App Store (Apple) en Play Store (Android).